Eerste schoolweek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van amber posno - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van amber posno - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg amber

27 Januari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De eerste schoolweek zit er alweer bijna op. We zijn elke vrijdag lekker vrij! Maandag hebben we eerst een rondleiding gehad in de school en een paar docenten ontmoet. Daarna mochten we mee kijken in een praktijkles en vragen stellen aan de leerlingen. De volgende dag kregen we een hot stone massage en mochten we dit bij elkaar doen. Vandaag kregen we een gezichtsbehandeling van de leerlingen en hadden we een deel van de les theorie over het gebruik van maskers. In de middag hadden we een les body art en hebben we bij elkaar op onze handen dieren gemaakt. Tot nu toe is het erg leuk hier en we hebben ook een heel leuk gastgezin gelukkig. We hebben nu al zin in het weekend!!

amber

Ik ben Amber en ik ben 18 jaar. Voor school ga ik de komende 3 weken naar Londen toe. Daar ga ik lessen volgen voor dezelfde opleiding als ik in Nederland doe. Namelijk allround schoonheidsspecialiste.

Actief sinds 14 Jan. 2016